Search
Close this search box.

Kako uporabiti družabna omrežja pri iskanju zaposlitve: Nasveti in pasti

Družabna omrežja so lahko dvojno rezilo pri iskanju zaposlitve, saj lahko tako koristijo kot škodujejo vašemu ugledu. Objave, komentarji ali slike, ki so neprimerni ali žaljivi, lahko ustvarijo negativen vtis pri potencialnih delodajalcih in vplivajo na njihovo odločitev o zaposlitvi. Po drugi strani pa predstavljajo družabna omrežja dodaten kanal za iskanje kariernih priložnosti. Naučite se jih uporabljati pametno.

Delodajalci pregledujejo vaš profil

Družabna omrežja, kot so Facebook, LinkedIn, Twitter in Instagram, so postala nepogrešljivo orodje pri iskanju prave kariere. Vaša profilna slika in bio sta prva stvar, ki jo delodajalci vidijo, ko obiščejo vaš profil. Prepričajte se, da sta profesionalna in informativna. Kadroviki ne iščejo le strokovnjakov, temveč tudi ljudi, ki se ujemajo s kulturo njihovega podjetja. Ko pregledujejo vaš profil na družabnem omrežju, si želijo boljšega vpogleda v vašo osebnost. Število povezav in vaše objave lahko dajo vpogled v vaše interese, vrednote in način komuniciranja. Na LinkedInu, ki je ustvarjen za poslovno povezovanje, naj profilna slika prikazuje vašo resno stran, medtem ko naj bio povzame vaše izkušnje, veščine in cilje na jasen in privlačen način. Ne pozabite uporabiti ključnih besed, ki so povezane s področjem, na katerem želite delati.

Redno posodabljajte informacije

Vsak nov dosežek, nagrado ali izkušnjo sproti zabeležite na vašem profilu, da bo imel potencialni delodajalec vpogled v vaše aktualno znanje in uspehe. Tako boste ustvarili vtis, da ste aktivni in nenehno rastete v svoji karierni poti. Poleg tega vam bo redno ažuriranje profila omogočilo, da ostanete korak pred konkurenco, saj boste vedno pripravljeni na morebitne priložnosti za zaposlitev, ki se pojavijo. Ni redkost, da kadroviki po LinkedInu iščejo potencialne kandidate za delo v podjetju. Morda naletijo prav na vas.

Mrežite se

Deljenje koristnih vsebin je odličen način, da pokažete svoje znanje in interese na določenem področju. Delodajalci cenijo kandidate, ki so dobro informirani in aktivni v svoji industriji. Poleg tega lahko deljenje vsebin poveča vašo vidnost in privabi pozornost potencialnih delodajalcev. Družabna omrežja pa niso namenjena le za objavljanje vsebin, ampak tudi za gradnjo odnosov. Za vašo kariero je koristno, da si znate zgraditi mrežo. Sledite podjetjem in strokovnjakom na področju, ki vas zanima, sodelujte v skupinah in se vključujte v pogovore. Aktivno mreženje vam lahko odpre vrata do priložnosti, ki jih sicer ne bi imeli. Več o mreženju si preberite tukaj.

Bodite previdni pri vsebinah, ki jih delite

Medtem ko je pomembno deliti koristne vsebine, je prav tako pomembno paziti, kaj delite. Vsaka objava na družabnih omrežjih lahko vpliva na vaš ugled in podobo pred delodajalci. Izogibajte se kontroverznim ali neprimernim vsebinam ter bodite previdni pri komentarjih in odzivih na druge objave. Negativne informacije ali kritike o vašem delu ali vedenju na družabnih omrežjih lahko vplivajo na delodajalčevo zaupanje v vaše sposobnosti in profesionalnost. Zato uporabljate družabna omrežja previdno, skrbite za primerno vsebino in pazite, da ne vsebujejo nekaj, kar ne bi hoteli, da delodajalci izvedo o vas.

Happy student looking at you with thumbs up in a classroom with classmates in the background

Nasveti za prenovo spletne podobe:

  • Poguglajte se in preverite, kakšni so zadetki vašega imena in priimka na Googlu, tako med vsebinami kot slikami.
  • Zbrišite neprimerne vsebine, ki bi lahko škodovale vašemu ugledu, še posebej tiste, ki bi lahko delodajalcem pustile napačen vtis.
  • Zaprite neaktivne uporabniške račune na družabnih omrežjih, da se izognete morebitnim napačnim interpretacijam o vašem zanimanju za novo zaposlitev.
  • Poskrbite za primerno profilno sliko in poimenovanje, da ustvarite profesionalen vtis na delodajalce.
  • Določite omejitve zasebnosti na svojih družabnih omrežjih, tako da neprimerna vsebina ni javno dostopna in je vidna samo vašim povezavam.
Skip to content